Trevlig helg i Märsta

Och så har man överlevt en helg i Märsta då =) Det var extremt kul att träffa gamla kompisar som Pagge och Becka. Så jag är väldigt nöjd trotts att helgen inte gick helt smärtfritt! 

 

Började bra på torsdagskvällen när vi kom dit. Vi mötte upp Christoffer och stod och pratade med honom ett tag, och jag fick en bukett röda rosor av honom! smälte liiiite massor. Sen på fredagen var det fest och garage med Nikita Staffan och Christoffer. En jätte bra kväll tills Christoffer fick någon snefylla blev jätte sur och bara drog.

 

Sen på lördagen kom Pagge och Becka. Vi lagade mat och förfestade och hade jätte trevligt! Sen gick vi till garage och hade ännu roligare! och där mötte vi även upp Åke. Men den kvällen slutade tyvärr med att jag började spy blod och förstörde hela kvällen yay! 

 

På söndagen mådde jag bara piss och kände bara att jag ville hem. Men det va en otroligt bra helg i alla fall. Så nu...bilder! 

 

Lite dricka och lite muppar! 

 

Två muppar!

 



Och så lite mera muppar! :3

 

Sen hade även Natasha gjort världens mest awesome Batman naglar på mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0