Galen sommar!

Det här har verkligen varit en galen, fartfylld och problematisk sommar.
 
 
Jag har vart på Metaltown och mått bra! 
 
Jag har vart i tyskland på underbara Wacken. det absolut bästa jag har gjort i hela mitt liv! <3
 
Sen drog jag och min fina Nikita iväg till cypern och gjorde allt som två ensamma tjejer absolut inte ska göra utomlands! 
 
Och nu är jag precis hemkommen från Close-up båten och en gaaalen kryssning.
 
Det är allt roligt jag hunnit med den här sommaren..annars har jag bara jobbat och vart olyckligt kär! och försökt att hantera alla jävla kärleksproblem runtom mig. Och det ska vi inte ens gå in på nu! Och egentligen vill jag lägga upp mängder av bilder men det orkar jag inte! så over and out och god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0