blablabla

Och så är man där igen. Med samma ångest som man alltid har efter att ha träffat dig. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen - jag ska fan inte träffa dig! Jag blir bara en tickande bomb...som min stackars mamma får hantera. Men till slut ska jag väl i alla fall lyckas sluta med det här?

 

Aja Idag planerar jag att ta det extremt lugnt hela dagen, och sen åka till stallet och reda ut allt skit där! Det lyckas nog bli bra tillslut! Sen får jag se om det händer något mera. Fast juste något jag verkligen ska få gjort idag är att köpa min jävla Metaltown biljett!! Men det tar ju emot att dom pengarna försvinner .-. Fast det är så värt det!

 

Och på tal om inget annat så luktar det rök i hela mitt rum! hatart! Men det är vad man får om man sitter vid en brasa hela kvällen. Men en fett mysig kväll i alla fall med en stor brasa, korv, och Albin, Jenny, Joakim, Linda, Ch, Pontus, Macke och en till snubbe som jag inte vet vem det va. Det var nice!

 

Nu ska jag koka kaffe och sitta med min älskade bok och drömma mig bort!



Så bjuder jag på en bild på mig och Drikas fågel Svante från en av dem härligt soliga dagarna i parken

 

 


Och den här, just because i lol´d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0