Underbar dag

Hade en helt awesome dag igår med parkhäng och grillning med dom finaste personerna! såatte...lite bildbomb kanske :D
Först blev det att möta upp en finfin kim vid sin finfina bil ;D
Kim, jag, Jennifer och Drika
Solsolsol! :D
Och det är en aning över ljusa bilder...meen vad gör väl det? Jag orkar inte sätta mig och göra om dem xD
Jag och Jennifer :D <3
Hela gänget förutom Nikita som agerade fotograf :3
Bekymrad Kim, herpaderp Bella och glad Jennifer
Spela kubb!
Sen tappade vi Albin och Ch och drog hem till Kim och grillade korv
Le sexy!
Sen gick vi in och fick även sälskap av Joakim ett tag och jag gör den sexigaste minen ever!
Sen blev det Vattenpipa och kolla på karatefylla!
Och sen orkade jag inte lägga upp flera bilder :D
Iaf en väldigt nice dag med väldigt fina människor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0