Något måste jag ju göra...

Börjar känna att jag behöver pengar...alltså behöver jag ett jobb...jag lyckas inte med jobb...oh ye! Får ju skylla mig själv att jag inte lyckas få något jobb, men har verkligen ingen aning om hur jag ska ta mig ur den här jävla dvalan. Det är klart att jag inte får något jobb när jag inte vill och inte anstränger mig.

 

Jag måste bara hitta något jag vill göra så att jag kan hitta motivationen i mitt liv igen. Jag har ju alltid varit den som vetat exakt vad jag vill göra och vad jag måste göra för att ta mig dit. Därför är det så sjukt ovant med den här känslan av hopplöshet och av att inte ha en aning om vart jag ska ta vägen...

 

Jag tycker inte ens att stallet är kul längre. Jag vill inte åka dit och jag vill inte ha min häst. Jag vill inte bo hemma, men jag vill inte bo ensam. Kan jag inte bara få hitta något jag vill göra? hur svårt ska det vara egentligen?

 

Det skulle iof vara lite kul att försöka skriva en bok...men det lär jag ju aldrig ha tålamodet för. Nepp jag har slut på idéer .-.

Saknar att älska ridningen.
saknar att ha en hobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0