Heeela veckan!

Sitter och myser med min fina underbara Mamma såhär på morsdag <3 Måste säga att jag är extremt nöjd...ialla fall om man bortser från att jag inte kan röra på nacken what so ever och måste sitta med min fina nackkrage för att inte ha allt för överdrivet ont. Det har vart en hård vecka för min lilla kropp...eller ja en hård fredag!

 

Men har haft den bästa veckan på riktigt länge! sol och värme, massor med grillning, bad och andra härligheter. Vart med Kim och Fredrika i princip varje dag. Det känns som att jag inte vart hemma på evigheter...trotts att jag har det, men bara för att sova. ;D och knappt det vissa dagar...Men om man ska ta en snabbrepris på veckan kanske? aaa finns nog någon stackare som är intresserad!

 

Måndag

På måndagen var det först lite parkhäng och solning med Nikita, Drika, Thias och emil. Efter ett tag kom även kim och Anders. Den fina dagen slutade med att först trötta ut sig rejält på volleyboll planen. Sen tog jag, Drika, Kim, Anders, och Albin bilen och drog till lillsjön. Där vi grillade och tog årets första bad! häärligthäärligt.

 

Tisdag

Sen på tisdagen åkte jag, Kim, Drika och Anders till stavsjö för att bada lite med nikita, skaffa en ny kompis i form av en forever alone and och spela lite kubb och badminton.

 

Onsdag

Sen var det onsdag...fortfarande massor av sol och dessutom lill-lördag! så surprise surprise, Jag, Kim, Drika och Anders drog iväg till Ensjön! Där vi grillade, badade, stekte i solen och drack öl. Sen på kvällen var det bara att festa hårt, vilket slutade med att jag och Kim däckade och tjaa jag vet inte vad som hände med drika och den andra snubben som hade ersatt Anders där någon gång mitt i allt...fintfint. Menmen det var en extreeemt bra dag!

 

Lite bilder från onsdagen.

 

 

Torsdag

Den första lugna dagen tror jag! bara fikade lite med Albin, Drika, Ch, Pelle, Pontus, Jennifer, och Römert

 

Fredag

Sen kom fredagen...vad säger man, festa hårt eller festa inte alls? Först tog jag några öl ute i solen med Albin och Pelle. Sen drog jag upp till folkparken med Drika och Jennifer. Där träffade vi Kim och Anders med flera...sen var det igång...fest i hela jäkla folkparken ja! Men för att summera min kväll...massor folk, lilla jag helt dränkt i öl (Fuck you drika!). Får två flygande? killar rakt på nacken. Får följa en alldeles för full Jennifer hem, få i henne mat och låta henne däcka. Drar hem till kim och fortsätter kvällen. Drar ut på cromwell. Och sen slutar kvällen med att jag och kim däckar bredvid jennifer i min säng. väldigt bra kväll allt som allt!

 

Lördag

På lördagen mådde man ju som man förtjänade...men det blev en härlig dag med Kim trotts att nacken lite halvt dödade mig. Vi började med att ta en cykeltur till ingelsta för att hitta skor till Kimii. Sen cycklade vi hem till honom, va där ett tag med alla muppar som bodde där hela helgen. Sen blev det en långpromenad till himpa, och sen runt strömmen...röra på sig när man är bakis javisst! Sen blev det grilla, och efter det fick jag säga hejdå till finfina Kim.

 

Gick hem och umgicks lite med Mamma och Linnea innan Ch ringde och fick ut mig på Cromwell. Blev ett underbart slut på lördagen med en finfin faceplant kl halv 5 på morgonen och massa bra musik och skratt!

 

Klantig Calle!
Så nu har jag gjort ett alldeles för långt inlägg om min vecka. Men a det är nice att få skriva ner allt som händer! och får verkligen hålla i mig själv för att inte skriva varje dag in i minsta lilla detalj xD Jag lovar skulle kunna skriva en hel bok om den här veckan! Men den har vart awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0