Det bästa av det bästa

Riktigt bra dag! Den började extremt bra med att jag som sagt köpte Metaltown biljett och medan jag gjorde det kom en fin Nikita hem till mig. Sedan muppade jag runt med henne på stan ett tag och köpte lite hårfärg.

 

Tänkte prova att färga underhåret och se vad som hände...det slutade med att det blev så bra så jag drog iväg och köpte lite mera hårfärg och färgade lite till! Är så sjukt nöjd nu! :D Alltid härligt med lite nytt i livet. Men känner att jag inte är bra på det där att matcha färger med årstider osvosv som man tydligen ska göra xD

 

Sen tog jag, Albin, Drika, Nikita och Emil bilen och drog och tog en kvällspromenad vid Getåravinen. Blev inte ett bättre slut på dagen!

 

Först blev det en fin liten knut när endast underhåret va färgat :3

 

Hårhårhår! :D:D

Och en sexig Albin!

 

Vadå lukta på blomman, vad snackar du om nu?

Tror mera på att den kan smaka gott, inte lukta gott hallå!

 

Omnomnomnomnom!

 

Och så tycker jag att vi avslutar med lite....DUCKFACE POWER!

 

Blev visst en liten bildbomb...men det tycker vi om! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0