cp nacke!

Blir galen på min nacke! det va något nytt va? eller? nae...

 

Måste komma på ett sätt att få mig själv att sova som en normal människa om nätterna och inte vakna upp med halva kroppen på golvet trotts att jag har två sängar...jag menar wtf? Har i alla fall lekt rövare inatt och min nacke mår inte bra idag vilket har resulterat i att spetsen på mitt vänstra pekfinger har "sovit" hela jävla dagen...störande! Men är glad att jag slapp ha förjävligt ont i hela vänsterhanden som jag brukar ha när min nacke inte orkar mera.

 

Kanske borde börja använda min älskade nackkrage igen?

Ne nu ska jag gå och hitta någon stackare som vill ställa upp och massera min nacke lite så att mitt finger kan bli normalt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0