ÖL? NEEE

Ibland hatar jag verkligen att jobba...och då menar jag hatar! Ingen har väl missat olyckan på kolmården? ne tänkte det...Det var i alla fall tungt att komma tillbaka och ställa sig och jobba och möta kunder osv och hela tiden veta att hon är död...och hon dog här i närheten av där jag är just nu. Fick i alla fall väldigt bra stöd från min chef vilket jag är väldigt tacksam för annars vet jag inte hur det hade gått. 

 

Sen avslutades den jobbiga arbetsdagen med en minnesceremoni då jag satt med hini och familjen och bara sörjde att en så underbar person inte finns längre. Och att sedan se Erik så ledsen...nej fy det var inte okej. 

 

Sen har vi idag då jag bara känner för att supa bort alla mina minnen! men nej för jag jobbar imorgon på midsommar...och då tänker man att aja då kör vi imorrn då! men nej nej jag jobbar på lördag med, och söndag, och måndag, och tisdag, och onsdag. Sen har jag två dagar ledigt! FML

 

Aja pengarpengarpengar! 

 

Men nu ska jag se om jag kan dra ihop något kul som kan hända ikväll iaf! =)

 

herrå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0