Le derp

Att man kan bli så sjukt glad av ett enda sms, men samtidigt lyckas bli så extremt derp vid tanken på samma sms sen en dag senare? Det är wierd. Fick iaf ett fint sms ifrån London igår från Kim om att han var på väg hem. Blev helt crazy lycklig! och idag är jag bara derp. Förstår inte alls varför...blir lite galen på mig själv xD Kan vara det att jag verkligen verkligen vill träffa honom så fort jag bara kan men vet att det inte kommer bli så för att allt med honom är så svårt! :D

 

Ajaaaa nu ska jag sluta att sitta och fundera över den där snubben...vilket inte lär gå. Men kan iaf sluta skriva om honom! och istället skriva om att jag ska till fucking Metaltown på fredag! Spendera min helg med att se på underbart bra band och dricka öl! Och med lite tur få efterfesta med Skitarg ;D Ser fram emot helgen jävligt mycket! Hejdå norrköping och all skiit!

 

Har dessutom fått lära mig wocka på jobbet! jag hatar att behöva laga den maten som vi sen säljer! :D menmen det är pengar!

 

Hejdå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0