Jobb jobb jobb

Nu har jag äntligen tagit tag i mitt liv! yepp det var på tiden. Har lyckats få jobb på kolmården, som restaurangbiträde. Bara ett sommarjobb men fortfarande bättre en ingenting! Och jag får kassaerfarenhet = mycket bra! Plus att pengar pengar pengar.

 

Så nu har jag haft fullt upp varje dag från att jag fick provjobba i tisdags och har jobb varje dag till Tisdag iaf. Japp här kör vi på hårt med en gång! men jag trivs, och jag är relativt glad så det funkar.

 

Det som är bra med att ha så mycket att göra är att jag är för upptagen för att tänka på en viss person. Fast så fort man slutar jobbet så är han ju där i tankarna igen. fuuuuu. Aja jag antar att jag måste lyckas gå vidare någon gång...så det kommer, med tiden.

 

Det suger att vara kär! och det suger ännu mera när man får umgås med honom nästan varje dag, men vet att han inte känner likadant för mig som jag gör för honom, men att han trotts det ser mig som mera än bara en vanlig kompis. men ja kk förhållanden har väl aldrig direkt varit kända för att vara bra för båda parter? ;D

 

Men på tal om något annat så fick jag lära mig att virka dreads igår! eller att fixa till dreads genom att virka in der lösa håret. It was funny!

Och bara för att jag kan så lägger jag upp en gammal bild på mig och älskade Nikita <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0