sick and twisted affair

I’m like your dirty little drug
And you never get enough
Just a little bad habit that you hide from your friends
I’m like your dirty little drug
And you never get enough
Said you didn't want it but you're in a sick and twisted affair
You won't be alone tonight
(A sick and twisted affair)
You won't be alone tonight

I give you wings when you’re free falling
I’m in your dreams, I’m the creature calling
You go colder
I am the only thing that keeps you alive
Can’t stay sober
One taste and it can take control of your life

 

o vad den låten passar in på oss och våran sick and twisted affair! 

 

I övrigt jobbar jag hela tiden och orkar inte blogga längre. Längtar efter att det ska hända något bra igen så jag kan skriva lite glatt här på bloggen. 

 

Det var allt roligt från mig

Over and out! 

 

Fast kom på att det har hänt något bra min bästa Nikita har fyllt 20 och haft världens mest awesome fest! 

 

 
 
 
 
Finns så sjukt många flera underbara bilder! men orkar inte lägga upp dom nu. kanske någon annan trevlig dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0