Trött och Valborg

I made a mistake like so many times before. I ended up in your bed next to you, so close but still so far away. So happy but so destroyed inside.

 

Känslan av att få somna med huvudet på ditt bröst är obeskrivlig...finns inget jag njuter mera av. Men trotts lyckan som sprids i mig gör det så ont för jag vet att det är så fel, så inte menat att vara.

 

Hade en väldigt rolig söndags kväll och natt med en av dem finaste personerna jag vet, rökte för mycket vattenpipa och kollade på Alice Cooper dvd. Sen spelade vi även lite guitar hero innan vi gick och la oss på tok för sent...och sen somnade man ju inte på en gång heller, fail. Men fick en sådär tre timmars sömn! hääärligt.

 

Så nu är jag trött och inte alls pep på valborgsfirande! så blir antingen att sitta inne och läsa hela kvällen.. eller möjligen ta bilen till stavsjö och muppa med min fina Nikita. Får helt enkelt se hur det blir!

 

Nae nu kallar min fina bok på mig igen så herrå!

Bjuder på en finfin bild på mig och bästiiis <3
Är lite för sugen på att ladda upp en bild på den fina människan jag sov hos inatt...men ska nog låta bli med det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0