Forget and move on

Dog just lite inombords...sådär som man gör när man inser att man har gått och blivit kär men att snubben är ett fucktard när det gäller känslor och att det aldrig kommer att bli något bra. Alltså är det bara att försöka glömma...vilket inte går så bra. Men nu är jag iaf bestämd på att verkligen inte höra av mig och se till att glömma!

 

Jag har inte orken att springa efter ännu en som egentligen inte vill ha mig, som bara är det för att "hon är okej" och bättre att ha någon okej än att vara ensam. nepp jag har fått nog av det.

 

Men det är så obeskrivligt läskigt att vara ensam...hatar det. Men jag vet att det kommer med tiden...att allt blir bra. Men en sak är säker..2012 kommer jag nog att komma ihåg som ett av dom jobbigaste åren. Det var efter nyår som allt bara gick helt åt helvete, and why? jo jag träffade honom! sen är såklart inte allt skit som hänt kopplat till att jag träffade honom..det är mycket runtom med men ja, han krånglade till det ganska rejält när jag behövde det som mins iaf.

 

Time to move on!

...but I know that as long as I can dream I will dream of you...


Underbara Asking Alexandria <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0