The real me

Jag kom på en sak....jag bloggar typ aldrig...vilket innebär att det inte är någon som läser på min blogg. Vilket jag tycker är sjukt nice! Det innebär att alla min spärrar kan försvinna. Jag behöver inte bry mig om vad fan jag skriver här för typ ingen läser det iallafall, och jag är ju den typen av person som helst inte skriver på internet...eller skriver över huvud taget. För att jag alltid är så osäker över vad folk ska anse om det jag skriver och för att jag är så sjukt bra på att stava fel och särskrivningar!

 

Men eftersom ingen läser här kan jag skriva ut mina åsikter och tycka om det jag tycker om utan att tänka över 500 gånger hur många som skulle tycka jag är dum i huvudet som tycker som jag gör. Och om det är någon som mot förmodan hittar in på min blogg...ja då kanske den personen har turen att kunna se en glimt av den jag verkligen är!

 

Jag är så sjukt trött på min underlägsenhet...att jag är så rädd för att tycka det jag tycker...alltid vara så blyg...ae borde göra en ändring på det!

 

Men nu ska jag återgå till att lyssna på Blindside och kolla runt på finfina bilder på internet i väntan på att bästa Albin ska höra av sig så vi kan gå på promenad och bara ha trevligt <3

 

Och bjuder på en bild på snygging Albinen bara för att ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0