Bleh

Illamående illamående och lite mera illamående! är så sjukt trött på det! och så får vi inte glömma det jobbiga magontet! whats wrong with me? Gissar på att det är min fucking magkatarr >.< Döööööd åt den!

 

Men nu glömmer vi den lilla tråkigheten, och går in på andra tråkigheter! Som att jag nu har kommit fram till att mitt ett års studieuppehåll antagligen blir att jag hoppar av helt! Kollar istället upp andra kurser med en helt annan inriktning, såsom psykologi mm på liu! Hoppas på att jag hittar något som jag kan trivas med och att jag kan få komma in på samma linje som min bästa Albin! Skulle vara nice som fan! Men blir inte att söka in förens till våren, så att jag får lite ledighet...lite tid att bara vara och tänka.

 

Önskar att livet bara kunde vara lätt...okomplicerat och att man bara kunde få det man ville ha! Fast när jag tänker efter skulle ju inte det häller vara så kul...då skulle man inte ha några mål man behövde kämpa för att klara...skulle ju vara tråkigt som fan.

 

Känner även att jag behöver ett jobb nu! är så mycket jag vill göra men har inte pengar .-. Vill till Metaltown och Wacken. Vill pierca läppen, tungan och naveln. Och så får vi ju inte glömma mina älskade jävla dreads som jag har velat ha i evigheter! och en tatuering.

 

Men ska i alla fall köpa metaltown biljett och dreads för det lilla jag har kvar i plånboken! :3 Så nu har jag skrivit att inlägg med helt ointressanta saker som kanske någon stackare någon gång råkar läsa! tjao!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0