Sjuk

Woho sjuk...jätte kul xP har ont i hela jävla kroppen! men börjar bli bättre nu iaf så imorrn blir det skolan ;) Men igår var en helvetes dag med bara smärta! haha stackars HiNi som var snäll och tog hand om mig hela dagen <3

Och skönt med inga lektioner på onsdagar alls tills psykologin börjar, som borde börja i vår någon gång. Det är ganska nice. Så idag sitter jag bara hemman och försöker plugga lite fysik B...men det går inte så bra, hittar ju fan inte den information jag behöver någonstans! >.<

Och ikväll blir det hoppträning på bästa Aronia om jag orkar. Borde orka med tanke på att jag inte vet när det blir hoppträning nästa gång eftersom underlaget i ridhuset ska bytas. Och vi vill inte ha ngn mera hoppträning innan det är bytt eftersom att det är så halt i ridhuset just nu. så man får ju passapå och vara med på hoppträningen nu :D

Men nu ska jag fortsätta att kämpa med fysiken och ta det lungt så att jag kan må helt bra imorrn ;) kram



Och så slänger jag upp en fika bild från i våras på mig och HiNi helt utan anledning.
(för att vi är så söta :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0