7 september

Har inget händelserikt liv just nu! så det är lite torka på bloggfronten, men tänkte att jag skulle försöka få något skrivet idag iaf. Har bara skola och stall om dagarna så det händer inte så mycket som är värt att skriva om :P Men drika är sjuk och skolan är inte lika kul utan henne kan jag ju säga så drika bli frisk och palla dig tillbaka och förgyll min dag! Saknar dig nu ju!

Men idag har jag fikat med Nikki och Madde, det var mys och kul att träffa dom =) Och jag och nikki kom fram till att jag borde följa med henne när hon ska vara modell i Stockholm, så just nu ser det ut som att jag ska vara modell med Nikki och några fler i sthlm den tionde oktober. Ska bli mycket kul! ;D

Och det suger att jag inte får välja i valet i år! vill vara med och påverka ju! menmen om fyra år så xP men nej nu kommer jag inte på något mera vettigt att skriva om så nu ska jag gå och försöka dra HiNi från hans dator ;D

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0