29 september

Bloggandet går sjuukt sekt justnu. Precis som pluggandet :P Ska egentligen sitta och plugga fysik justnu eftersom att det är prov på måndag. men nej jag fastnar vid annat helatiden. Som att blogga, kolla facebook, eller spela flashspel, Eller så kan det helt plötslig bli väldigt intressant att byta låt på spotify och sen bara sitta och glo på bilden på skivomslaget!

Men annars händer det inget spännande i mitt liv. Praktiken är slut nu, och det är lite skönt att inte behöva lukta ko hela dagarna men ja praktiken var ju mycket roligare en att plugga xD Sen träffade jag även Nikki och Jennifer i fredags. Var kul och det borde vi verkligen göra om snart! =) Träffar ju nästan aldrig dom längre och det känns tråkigt!

Sen efterlyser jag någon som vill med mig och HiNi och se Soilwork, All that remains och Neaera! Känner att jag måste dit!

Men nu borde jag göra ett nytt försök med pluggandet! och sen vid fem tiden blir det att gå på stan med Drika och HiNi ska bli kul =)<3

kram Bella


bjuder på en finfin gammal bild på Jennifer, Jag och Nikki


Sen vill jag ha hjälp funderar massa på att bli lite blond igen, och sen.....


Lite blå :D kommentera vad jag borde göra! ;D eller om jag bara borde ha kvar som jag har =)

Kommentarer
Postat av: Jim

Go smurf igen! :D

Haha nej men seriöst så var det där blåa jättesnyggt :)

2010-09-29 @ 14:40:12
Postat av: Lindha

Hitta hit via fb och jag röstar på blått , det är ruskigt snyggt fast jag själv skulle aldrig våga tyvärr :) Hoppas allt är bra med dig och pållen?! saknar dig på stall boberg , väldigt massa jobb nu inför auktionerna pustar Ha det gott!! //Lindha

2010-09-29 @ 18:05:03
Postat av: Tesen

Då har vi samma problem om man kan kalla de för problem men kämpa på och tänk positivt

2010-09-30 @ 14:06:42
Postat av: Nemanja

Blått



Vi vet alla att Hasse tänder på Anime Blått



And Guys

2010-10-05 @ 08:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0