22 september

Har inte haft någon ork att blogga den här veckan. inte okej! Men min ursäkt är att jag just nu har praktik på en gård med mjölkkor, och dessutom har jag en halt häst direkt efter praktiken som jag måste gå med i minst en timme varje dag. (är fan jobbigt att gå! xD) så jag får vara lite trött ;D Dessutom blev det ingen vila i helgen då jag fick leka med Thea och Charlie tills jag stupade. Men det var en mysig helg med många ur släkten iaf! men fick inte äta många kräftor då jag fick skala alla Charlies och helatiden skulle kolla på vad Thea gjorde, så när jag väl fick tid att själv äta var det inte mycket kräftor kvar. :D

Men sen har man ju även en halt häst då...känns inte helt kul. Hade ut equiterapeuten Linda Boberg idag så hon har masserat, knäckt, kört med värme och med laser på Aronia. Så nu håller vi tummarna för att hon blir bra snart! Men Linda tyckte iaf att hon markerade på både höger fram och bak. inte bra =/

Annars stinker jag ko hela dagarna. Är kul att få se hur mjölkkor sköts! men fan vad dom bajsar överallt! xD Men nej har egentligen inte tid att blogga...Måste skriva ner frågorna som jag och Drika har till våran APU-värd imorgon, Och sen har jag en HiNi som sitter och väntar på att jag ska bli klar så att vi kan se på Futurama. så ni få som läser får nöja er med det här helt ointressanta inlägget! :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0