18 september

Sitter och väntar på mina långsamma föräldrar! Så fort dom är klara ska vi åka upp till sockholm för att gå på kräftskiva med släkten på mammas sida. Ska bli kul :) har inte träffat alla på evigheter. Men jag lyckades inte övertala HiNi att följamed, så han får stanna hemma och vakta katten. Han tål inte mina söta små sysslingar Thea och charlie ;)

Igår var det en ovärd dag i skolan, hade lika gärna kunnat vara hemma. Blev mest bara att sitta och glo och vänta hela skoldagen. Sen efter skolan var det ut till hästen för att se hur hon mådde i benen. Ingen förändring, men jag hoppas på att hon blir bättre snart! =( Sen efter stallet blev det hem till HiNi och fira hans mamma som fyllde år. Så jag hade en ganska slapp och skön dag iaf :)

Men nu ska jag gå och äta frukost och sen blir det att åka iväg ;)

Kram



Jag bjuder på en väldigt charmig bild på mig och thea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0