15 september

Nu ger jag upp min ofärdiga fysik och lämnar in iaf! inte okej! Är sjukt trött och allt känns blä just nu. Mera inte okej!

Hade hoppträning idag, gick inte alls bra först sen gick det sjukt bra i slutet. Bästa hästen har jag! Men sen när jag skulle trava av så hade hon antagligen sträckt sig under vårat sissta hopp. Och eftersom att vi var så många på träningen blev det mycket stå stilla och fanns inte utrymme att skritta eller röra på henne mellan gångerna, så antar att hon blev kall och ja inte bra....så min lilla älskling började halta ganska rejält. Sen var det bara att gå försiktigt hem, sen efter den promenaden hem var hon iaf väldigt mycket bättre i benet och imorrn blir det att se om det bara var en liten sträckning eller om hon vrickat eller liknande. Så alla håller tummarna för att hon är finfin imorrn!

Men annars har det vart en seg dag, Hade planerat att bara sova en timma när jag kom hem från morgonfodringen och sen ta mig upp och hjälpa drika med lastning, men nej jag stängde av alarmet och fortsatte att såva, inte alls okej! Sen trotts att jag då sovigt ganska mycket vaknade jag med världens huvudvärk och ont i alla jävla muskler i kroppen. Så är rädd för att jag håller på att bli förkyld. Men jag var ju förkyld alderless nyss så ngn förkylning får det inte vara!

Men nu ska jag kolla över min halvfärdiga fysik och skicka in den, sen ska jag tvinga hini att sova med mig! är sjukt trött. men nu har jag iaf fått klaga av mig lite
godnatt och kram


En fin bild på världens bästa häst bara för att <3


Och den här bilden får symbolisera mig och HiNi idag! till vänster är min fina rage-alien och sen är det min fina Emo-alien. Och såklart är jag emo-alien nu ikväll, och hini är en väldigt retande sak så han får vara rage-alien :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0