10 september

Äntligen fredag! Behövs helg, är redan trött på skolan! men det blir ingen helg med vila direkt....Imorrn ska jag vara i stallet kl 07,30 suck. Och så tidigt blir det för att vi ska byta hagar och alla måste vara med då. Men eftersom att mamma och pappa har åkt upp till Malung och jag och HiNi är ensama så blir det antingen att cyckla till stallet imorrn eller tigga skjuts av Emma från stallet som bor nära mig ;) Men det vore ju bra med lite träning!

sen på kvällen imorrn blir det filmkväll. Vi skulle vart ett par stycken men nu verkar det som att det bara blir jag, HiNi och Drika. Men det blir mys att få vara med bara dom två bästa :)<3 och har saknat drika sjukt mkt så! Sen på söndag blir det att gå på namngivning för HiNis brorsdotter, det ska bli lite kul!

Men idag har vi vart i vrineviskogen hela förmiddagen i skolan...det var helt okej, skönt att gå men jobbigt! inte van vid att gå så mycket, kändes ganska illa! Sen var det ju pissigt väder, men Tildas vackra turbanhalsduk och Maddes finfina kotte vägde upp det. Annars har det vart en lugn dag och inte mycket som hänt.

Och nu ska jag gå och äta massa popkorn och se film med bästa älsk :')

Kram


Sen blir det en bild på världens vackraste häst, bara för att jag kände för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0