tråk

A fan, har noll blogg lust, men det gör inget för det är inte många som läser min blogg iaf xD men nu kände jag bara för att skriva ett kort inlägg. Men det händer verkligen ingenting kul just nu xD bara skolan och stallet så har inget intressant att blogga om så då får det vara :D Och det här känndes som ett väldigt ovärt inlägg xD

men skulle bli väldigt glad om dom få som läser min blogg kunde kommentera lite tips om vad som skulle vara kul att läsa om, så får vi se om jag får lite insperation och kan göra bloggen roligare ;D

Sen ska jag väl lägga upp bilder från modevisningen med, men a får se när det blir xD någongång när jag har tid och ork villket lär dröja xP

Sen måste jag bara vara jobbig och skriva att jag är världens lyckligaste tjej när jag är med HiNi. Älskar den killen <3

Kram

Kommentarer
Postat av: M

Jag läser, jag läser!

Men jag har inga förslag på vad man kan skriva om, eftersom jag inte har en blogg själv xD



Jag vill se bilder från modevisningen!

2010-10-20 @ 19:13:20
Postat av: Miranda

bilder från modevisningen snyggis : D

btw, du liknar kristen stewart på modevisningsbilderna!

:D

2010-10-24 @ 01:33:39
URL: http://barbieisaslut.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0