Frankrike!

Woho, sitter och har just packat ihop det sissta inför imorrn. Då det blir att åka tåg till Paris! fett värt :D så imorrn då fan åker jag, men är inte framme i paris förens på fredag, men a vi stannar ju på några ställen på vägen dit så...fett värt ;D

Det som suger är att jag missar basmaskins körningen >.< vilket betyder att jag måste åka med antingen tvåorna från min skola, eller ngn annan skola i landet....känns inte lika kul, framförallt inte eftersom jag är så himla blyg bland nya människor xP får lära mig att få världens självförtroende tills det blir dags att åka! xD nei fy, men får se det som en sjukt bra övning för mig, som kan behövas!

Men nu är jag så sjukt trött så nu blir det att sova xD vi ses när jag är hemma igen i nästa vecka!

kram


Ehe söt bild HiNi gjort på oss
likt? xD
http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2010/289/5/5/anime_face_maker_2_by_gen8-d30uny4.swf


Kommentarer
Postat av: Miranda

Ha så kul : D

2010-10-28 @ 14:34:11
URL: http://barbieisaslut.bloggspace.se
Postat av: ROSA!

hihi hini snodde från mig! xD

2010-11-04 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0