5 oktober

Jaha då har man vart hemma hos madde på hudvårds provnings grejs. det var trevligt ^^ Men gick dit med inställningen att jag inte skulle köpa något för att jag inte behöver något, men det slutade såklart med att jag köpte en fundation, men den va typ bäst! xP och sen vill jag köpa allt man fick prova...men det har man ju inte råd med xD menmen det slutade iaf med att jag ska fixa en egen hudvårds provnings grejs party hemma hos mig...så jag får hand krämer värda 580 kr gratis 8D men det finns ett problem...jag måste ju få minst fyra personer som vill komma! =O så ngn som tycker det låter kul och kan den 7e november kl 19,00 sägtill! :D

Men innan jag, Nikki, och Drika gick till Madde så fikade vi med Jennifer och sötaste bebis :D Och när vi hade fikat så gick vi och kollade på barnkläder. Det va kul, och skönt att ha en hästfri dag i veckan då jag verkligen har tid att göra saker! Men iaf så har vi kommigt fram till att vi måste ju ha en haloween fest! med kravet att alla som kommer måste vara utklädda! det kravet sket sig ju förra året >.< xD

Men nu måste jag springa och skölja ur färgen ur håret, ha det bra!

kram


bjuder på  en cp bild bara för att jag är på bra humör och känner mig lite allmänt crazy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0