2 oktober

Sitter hemma och väntar på att mamma och min syster ska packa klart i systers lägenhet, så att jag kan få åka till stallet :P inte jätte kul! men har iaf en hini nära som jag kan störa! ;D

Igår va jag och hini på fest hemma hos wilma, med alla HiNis kompisar. Massa trevligt! men det sög att jag mådde skit bara >.< Så satt och hade ont för det mesta, men det var kul iaf :D Ikväll blir det filmkväll hemma hos mig med Drika, HiNi, och Isak. ska bli mys, även om jag justnu bara känner för att sitta ensam med HiNi hela dagen xD Men jag vet att det blir kul när alla kommer så ;D

Sen ska egentligen jag och Drika träffas och gräva lite idag (skolarbete) men tja det verkar svårt att få det att fungera xP Vill fylla 18 nu så att jag kan ta mitt jäkla körkort så att allt kan bli mycket lättare att lösa såna här dagar. menmen bara ungefär tre månader kvar nu!

men nu ska jag försöka plugga lite fysik innan det blir att åka till stallet

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0