13 oktober

ojoj, inte mycket bloggande här inte....menmen ^^ Hade sjukt kul i sthlm i helgen iaf! Det blev att umgås mycket med sötaste Thea och Charlie. Så jävla bästa ungar! Har lekt mycket kuragömma med dom, och lilla charlie som gömde sig på samma ställe varje gång :') Sen hade även charlie en finfin dansupvisning för oss när han dansade till Michael Jackson.

Sen var det ju modevisningen med =) så jävla kul! väldigt duktiga designers och väldigt trevligt folk! Sen har jag ju såklart handlat massor med ^^ blev att jag köpte ett par benvärmare, ett linne, lösögonframsar, en ny plugg till min töjning, två armband, och pompoms till halloween xD ^^ så värt med pompoms ja! xD

Och i måndags blev det att åka till veterinären med Aronia. Det gick bra vilket var väldigt skönt, hon blev behandlad i kodtleden på båda fram och snart ska vi förhoppningsvis få börja sätta igång henne igen :D men fram tills dess blir det sjukhage och massor promenader :)

Igår satt jag hemma och försökte plugga hela förmidagen, det gick ju inte alls xD sen kom Drika och hämtade upp mig och vi åkte till nfk för en föreläsning med Carina Möller, det var bra, men kändes lite surt eftersom vi var på den föreläsningen förra året xD Men efter föreläsningen gick jag och drika och fikade och sen vidare hem till mig. väldigt mys iaf! :) nu blir det att försöka plugga igen ^^

Kram


Sötaste Charlie


Sötaste Thea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0