Snöstorm och kyla

Jaha idag skulle klassen till nyköping på studiebesök i ett stall...det slutade med att stå i en snöstorm i några timmar och frysa sönder eftersom bussjäveln hade sommar däck och lyckades köra ner i diket precis när vi var framme bra där! Undrar bara varför bussen inte bytt däck!? jag menar snöstormen och det kom ju inte som en överaskning direkt? menmen elakt buss företag eller watewer, men nu är jag hemma iaf och har äntligen blivit varm igen, men det tog ju sin lilla tid!

Bra är iaf att jag inte har någon skola varken imorgon eller på torsdag så jag får två dagar att sova ut riktigt ordentligt! och plugga massor till kemi prover nästa vecka xD Sen på fradag har vi bara film dag i skolan, jag har det skönt som fan alltså! :D

Men annars har jag inget mera roligt att dela med mig av just nu så tja vi får se när det händer något värt att blogga om igen ;D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0