Pizza och random filmkväll

Har lyckats ha en rolig helg iaf! massa bra ;D

Igår hade jag och drika planerat att träffas på kvällen och äta pizza, så vi drog till åby krog och åt en varsin extreeemt stor pizza, massa gott ;) Men efter pizzan så kände vi ett extremt behov att träffa folk, så först drog vi hem till david och var hos honnom i  kanske två timmar eller ngt och spelade mixmax. Ja vi vet hur man har kul!

Efter att vi vart hos david var det hem till drika för att ha filmkväll med Isak och Olle. Vi kollade på film och spelade roliga spel. massa kul! Sen blev det en sväng till mc donalds och sen tillbaka till drika igen för en till film,  och såklart så missade jag hela filmen för att jag somnade, bra där ;D
Men det var en sjukt bra kväll! Måste göras om snart igen ;D

sen när jag kom hem idag satt älskade HiNi på mitt rum och väntade på mig :D <3 Glad Bella!

Men nu är helgen slut och det är skola imorrn..inte helt okej, men blir en soft vecka iaf eftersom jag och tilda åker upp till Stockholm för att se bfmv på tisdag, sen är man hemma på onsdag igen, sen blir det Sthlm på fredag igen med skolan för att gå på saco messan ;)

Men nu blir det att duscha, ha det bra!

Kram


Finfin bild på Mig Olle och Isak från filmkvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0