Hemma igen!

Woho jag är hemma igen! och jag har haft det sjukt bra :D Men är fett sliten efter tågresan....Jag hatar nattåg fiiifan xD men det var värt att åka tåg, trotts att jag mådde illa hela resan inte kunna sova på typ två dygn pga fulla danskar och fick en helt fuckad nacke, Det var värt för jag fick ju stanna både i Danmark och Tyskland och kolla runt! inte illa. Men aa det är iaf skönt att vara hemma igen xD


Yepp i was fucking there!
men vi åkte aldrig upp....för lång kö xD

Så vi åkte upp i en högre byggnad istället, där det inte var någon kö alls :D och tog en extremt dålig bild .-.



Sen låg vårat hotell precis vid moulin rouge :D som iof va massa litet och ganska fult, men fortfarande coolt. Jag menar status att bo i sexkvarteren! eller? Ne men seriöst nu hela resan var fett bra ;D fick se allt jag ville se förutom katakomberna och allt va typ bäst ;D
Men nu ska jag inte tråka ut folk mera med massa turist bilder och shit :D

Men jag ska säga att jag och HiNi just såg bästa filmen



Fett värd att se, så jefla bra ;D

Men nu blir det att spendera lite tid med min fina kille ;D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0