21 november

Jaha om en månad blir jag 18 då....wierd :D Aja har iaf planerat att blogga sen i onsdags då jag och tilda kom hem från Bullet for my valentine spelningen....men så blev det inte nej :D Har haft så sjukt mycket annat att göra!

Men spelningen var iaf massa bra! :D stog nästan längst fram och trängdes och var lyckliga! Men slänger in lite bilder från spelningen i slutet av inlägget ;D

Men annars då....tja jag var på sacco messan i fredags med skolan...var väl trevligt, eller jag vet inte, det var ballonger ÖVERALLT som ville döda mig och man samlade på sig så sjukt mycket information om olika utbildningar så att armarna nästan gick av när man skulle gå och bära runt på det, men tja man fick ju information iaf :D

Sen igår åkte jag och Nikita till Jennifer och hälsade på henne och Bebis. Det var mysigt och alltid lika kul att träffa er! längtar till nästa gång :')<3

Men nu sitter jag och pluggar =( försöker trycka in lite kemi i huvudet, går ju inte jätte bra, men jag försöker ju iaf. Men nu längtar jag efter studenten! är så himla trött på skolan! men det kommer gå fort :D och sen står man där och är arbetslös och har ingen aning om vad fan man ska göra nu...aja det tar vi då :D nu ska jag iaf sluta plugga och läsa min bästa bok istället :D

kram







Så tre bilder från spelningen blev det iaf ;) sen får vi se när jag har lust och ork att uppdatera min tråk blogg nästa gång :D och så tycker jag att folk kan börja kommentera liiite mera, så det blir lite roligare att skriva :D

Kommentarer
Postat av: Jim

Jag och en till kollade saco lite snabbt då vi redan vet vad vi vill göra så stack på stan istället, kan tänka mig att det var roligare även om det är bra med massa information :D

2010-11-21 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0