Skaffat Blogg

Jahopp då har man skaffat en blogg då...Får se hur det går xP inte den bästa på att skriva eller uppdatera men det är väl bara att försöka ;) hoppas det är någon som kommer att tycka om att läsa den iaf.

Men kan ju börja med att berätta om min dag. som inte alls är intessant. Det är näst sissta dagen på mitt sommarlov. (eftersom att min klass är bäst och har lov till den 26e när alla andra på skolan och dem flästa skolor börjar 23e ;) ) pluss att det var älsklingens 19 års dag. Grattis till honom <3

Så vi firade dagen med att sitta inne och bara gå ut för att gå en runda med lilla vovven. och så bakade jag två kladdkakor till HiNi. Så det blev att sitta inne och lata oss och tjocka hela dagen. :) Kunde tyvärr inte ge HiNi sina födelsedags pressenter då jag beställt böcker han ville ha på internet och dom har inte kommigt enu. menmen han får dom när dom kommer ;)
Och imorrn är det sissta lovdagen...ska bli lite skönt att komma tillbaka till skolan och få ordning på vardagen igen. Men skulle inte ha något emot att ha några veckors lov till!

Men nu ska jag återgå till att spela tråkiga flash spel och prata med bästa drika på msn ;) kram.


Kommentarer
Postat av: drika

Älskar dig mest bästa vän och jag tänker läsa din blogg varje da ,, den DU:O:O

2010-08-24 @ 23:15:55
Postat av: Tilda

Weii! :D Me like! du måste blogga massa! (a) <3

2010-08-24 @ 23:27:11
URL: http://tildasofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0